seni sevmek Loren
nisan yağmuruna
kasten göğüs germektir
öyle kaçak göçek saçak altına sığınarak değil ha
yalınayak
yalınkılıç
sırılsıklam bir kavgaya tutuşur gibi
erimektir aynı göğün altında haysiyetle
zemheri bitmiş
mevsim aşka kesmiştir gayrı
duyuyor musun
bütün şarkılar haklı
ve bütün bitkiler inadına
inadına yeşildir artık
-Mahmut gören
Yarından itibaren İstanbul’dan İzmir’e, Muğla’ya, Fethiye taraflarına gidecek olan erkek bir yol arkadaşı var mı. Varsa bana dm’den yazsın. Tek gitmek istemiyorum, sohbetle muhabbetle çok çabuk geçiyor ama tabi tersi de olabilir, kişiye bağlı :)