Gardiyan: "Ben hiç aile özlemi tatmadım. Yaşadığın duyguyu, içinde bulunduğun olayları anlayamayacak kadar duygusuzum. Git buralardan çocuk, çok uzaklara git."
Goran: "Ailem yaşamayacaksa ben de yaşamak istemiyorum. Madem sen bir cellatsın, duygusuzsun, o zaman ö!dür beni de... Az önce ne dedin sen? Ailesizlik her gün ö!dürür insanı... Senin gibi yaşamak istemiyorum."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖