Gökçe

İnsan neden manipüle edildiği yerde kalmaya devam eder acaba bunu çok merak ediyorum. Bir türlü kopamıyorum günden güne mahvolup gidiyorum ama kopamıyorum. Bana iyi gelmediğini bile bile sevmeye onunla olmaya devam ediyorum niye çok merak ediyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birbirimize söylecek bir şeyimiz yok muydu? Neden?.. Neden uzun uzun dertleşmedik? Belki o zaman birçok şeyler başka türlü olurdu…
Edebiyat
"Seni yok sayacaklar, sen daha çok varolacaksın."
Edebiyat