İnsan tek ömürde ,aynı bedende,birden fazla kişi olarak yaşıyor.
Her kayıp,her acı bir tecrübe her gün batımı,biraz gözyaşıyla degişiyor .Her kazanım, tatlı deneyim gün doğumu ve tebessümle degiştigi gibi .Insan tek kişi olarak doğup çok kişi olarak ölüyor .