·512 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ocak 2021 11:57 "Yapılan canilikler ancak savaşı kaybedersen savaş suçu kabul edilir"
Erik ağacı kitabını ilk elime aldığımda aşk kitabı olduğunu düşünmüştüm fakat ilerledikçe kitap gerçek yüzünü göstermeye başladı. Kitabı bir solukta okumamın sebebi bir sonraki sayfada neler olacak diye düşünmem ve okumadan duramamam. Daha önce bu tür soykırımla ilgili bir çok kitap okumuştum fakat hiçbiri beni bu kadar çok etkilememişti. Kitabı okurken olayları kitaptaki karakterlerle birlikte yaşadım. Bazen korktum , bazen hüzünlendim, bazen sevindim , bazen de iğrendim. Ve en kötüsü bu soykırımın gerçekte de yaşanmış olması. Gerçekten bu vahşeti en açık ve akıcı bir şekilde anlatan kitaplar arasında . Mutlaka okunması gereken bir kitap. Okuyalım , okutalım.