·198 syf.····Okunma: 10 Ocak 2021 17:19 Çok ünlü bir kitap olmasına karşın birçok kişi tarafından pek de akıcı ve anlamlı bulunmayan bir kitap. Ki sorunlu ve ağzı bozuk bir ergenin ağzından yazıldığı için kitabın dili sizi yorabiliyor. Ama yaşadıklarından sonra toplumdan soyutlanmış, yalnızlık çeken, hayata ve sorumluluklarına odaklanamayan, kendisi ve çevresi hakkında kesin bir karar vermekte zorlanan ve bunun hazımsızlığını yaşayan bir çocuğun iç dünyasını ve böyle durumların ne gibi şartlarda ortaya çıktığını, nasıl çözülmesi gerektiğini gösteren bir kitap aynı zamanda. Bu konularla çok ilgili değilseniz gerçekten sizi sıkacaktır fakat örneğin öğretmenseniz okumanızı tavsiye ederim...