Çok beğendiğim bu kitabın her bölümünü büyük bir ilgiyle okudum. Kitabın sonunda Carl Sagan'ın kanserden vefat öğrendim , bilmiyordum. Ve bu kitap Sagan 'ın son kitabı, teşekkür kısmını tamamlayamamış. Kitabın sonunda eşinin yazdıklarını eminim herkes çok derinden etkilenerek okumuştur. Umarım gittiği yerde öğrenmeyi çok istediği cozmosun tüm detaylarını da öğrenmiştir..