·326 syf.····Okunma: 21 Eylül 2016 19:51 Kitap fazla mitolojik öğe içeriyor. Aslında sürekli bir mite göndermesi var ama alışık olmadığım bir kültür olduğu için beni fazlaca sıktı. Uzun zamandır okuduğum en sıkıcı kitaptı sanırım, okuduğum tiyatro eserleri içerisinde de en sıkıldığım bu oldu. Net bir olay örgüsü de yok aynı zamanda net bir iyi kötü çatışması , iç hesaplaşma da görmedim ben. Pek benlik bir kitap değildi.