Puan vermedi·256 syf.····Okunma: 11 Ocak 2020 02:20 Askerde iken okuduğum ilk kitaptır kendileri. Bir kaç günde bitirmiştim. ( Kitap okuma alışkanlığım ne yazıkki şuan iyi bir seviyede değil ve bu kitabı bitirdiğim sıralarda seviyem daha kötüydü.) Beni öyle derinden etkiledi ki bu kitap, o emir-komuta zincirinden hoşlanmayıp korkmama rağmen kaçıp kaçıp köşe başlarında okuyarak bitirmiştim. Bu açıdan eserin yeri bende çok ayrıdır.