·688 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Ocak 2020 02:36 Okuduğum ilk romandır desem yanlış olmaz sanıyorum. Küçük yaşlarda başlayıp yıllar sonra bitirebilmşitim. :) Romanın içeri gibi bu kitabı okumamda adeta bir serüven oldu benim için. Kitabı kaybedip yıllar sonra tekrar almam, tekrar baştan başlamam ve ara verip unuttum diye tekrar ve tekrar baştan başlamalarım sonucunda bitrebilmiştim kitabı. Hayal dünyamın sınırlarını genişletmeme yardımcı olan bir eserdir benim için.