·690 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Ocak 2021 11:52 Benim geç kalınmış bir hayalimdi bu seri. Ve ağlaya ağlaya okuduğum son kitabın hiç bitmemesini istedim. Çünkü bundan önceki her kitaptan sonra yeni bir maceranın geleceğini biliyordum. Bu öyle olmadı.
Önce filmlerini izleyen biri olarak kitabı sanki daha önce hic aşina olmadığım bir evrenmişcesine okumak bambaşkaydı.
Neden bu yaşıma bırakmışım desem de iyi demekten de geri alamıyorum kendimi.