Puan vermedi·286 syf.····Okunma: 10 Ocak 2021 11:39 Bismillahirrahmanirrahim.
Soyadını üzerinde fazlasıysa taşıyan naif insan, güzel kul, ZARİFağabey..
Ağabey diyorum çünkü bir önceki ve bu yeni bitirdiğim kitabını da okurken o tuhaf hisler uyandı içimde. Zarif ağabeyde kendimden bir şey buldum sanki, bir samimiyet. Kırk yıl öncesinden bile günüme ışık tutabilen, çağ aşan bir bakış açısıyla içinde bulundugu durumu sünnet ışığında ve vahiy çatısında kulluk bilinciyle değerlendiren bana kendinden birşeyler katan bir parçam da sende ağabey dememi sağlayan çok güzel bir insan. Bilmiyorum belki hislerimi yaşamayan insanlar için yazdıklarım abartılı gelebilir ama her kitabın bir ruhu vardır, ben bu kitabı okumadım sevdiğim bir abimin dizinin dibine oturup bana anlattıklarını dinledim desem tam anlamıyla ifade etmiş olurum.. Nur içinde yat ZARİFağabey..