Son derece keyif alarak, adeta bir tiyatro izliyormuscasina okudugum bir Dostoyevski eseri oldu. Kitabin adi “Foma Fomic” veya “Foma’nin Ettikleri” veya “Foma Fomic ve Stepancikovo Koyu” de olabilirmis dogrusu. Hikaye neredeyse Foma’nin etrafinda donuyordu. Edebiyat tarihindeki en sinir olunacak karakterlerden biri olabilir bu Foma Fomic. Cok akici bir dili vardi. Genel Dostoyevski eserlerinden farkli olarak bu eserde psikolojik tahliller, ic hesaplasmalar neredeyse yoktu,diyaloglarin fazla oldugu bir eserdi. Stepançikovo KöyüFyodor Dostoyevski