Okumaya başlamadan önce kitap hakkındaki yorumlar sebebiyle çok büyük bir beklentiye girmiştim. Ama anlamadığım bir şekilde beklentimi karşılamadı. Normalde bu tarz kitapları okumayı fazlasıyla severim. Ama bu kitabı okurken beklentilerimin büyüklüğü nedeniyle mi bilmiyorum bir türlü o beklediğim heyecanı yakalayamadım. Yine de genel olarak baktığımda keyif alınarak okunabilecek okurken zamanın değerini ve olduğumuzla gösterdiğimiz kişiliği sorgulamamızı sağlayacak güzel bir kitaptı.