Yine büyük beklentilerle başladığım bir kitap olmasına rağmen umduğumu bulamadan bitti. Yorumlarda herkesin özellikle tıp okuyan öğrencilerin okuması gereken bir kitap olarak tavsiye etmesi sonucu kitaba başladım. Kitabı okurken hep bir kırılma noktası bekledim ama maalesef o heyecanı bulamadım. Ama genele baktığımda ince bir kitap olduğu için kolaylıkla okunabilecek ne çok beğenilecek ne de hayal kırıklığına uğranılacak bir kitap olduğunu düşünüyorum.