Masum bir hikayesi var ama değil gibide, akıcı bir roman hoş hem üzülüyor hem yeri geliyor başkahram Kino için seviniyorsun eşi ve minik bebeyi, doktor ve hikayenin geçtiği yerdeki insanlar(köylüler) var kişi kadrosu ne çok fazla nede isimler çok zor değil. başuculuk bir kitap diyebilirim
Kafanızı yormaz. hoş ilerler Ama bence şok olucağnız yerlerde var ben bu kitapı da öneriyorum şimdi fark ettim de kıtapin bazı yerleri kafamdan atılmış gibi! Ben tekrar tekrar aynı kıtapi okumaya karşıyım değil de hoşlanmıyorum ama galiba bunu bir daha okuyacam herkese öneririm
Su peri size çok öneriyo