Öncelikle bu kitabı yıllardır okuyacaklarıma ekleyip ama bir türlü okuyamadığım için çok üzgünüm. Beni yıllar sonra bu kitapla kavuşturan Büşra Asenaya teşekkürü borç bilirim. Çocukluğu travmalarla geçen bir çocuk olarak bu kitapta çoğu zaman kendimi buldum diyebilirim. Sanırım arkadaşımla da kısa sürede çok yol katetmemizin sebebi küçüklükten yaşadığımız zorluklar ve bunların üstesinden gelmeye çalışarak çocuk yaşta olgunlaşmamızdı.
Kitap Zezé nin acı dolu hayatını anlatıyor diyebilirim. Açıkcası Zezé zeki ve muazzam hayal dünyasına sahip bir çocuk. Aslında hepimiz belki de Zezé gibi düşünmeyi isterdik. Kitabı okudukça geçmişteki yaralarım sızladı. Umutsuzluğa kapılıp hayatımın bitmesini istediğim zamanlar geldi aklıma. Ama hepsinin üstesinden gelip bu noktada Zezé nin hayatına misafir olduğum için kendimi şanslı hissediyorum. Daha fazla spoiler vermeden sizi kitapla baş başa bırakıyorum. Keyifli okumalar!