Puan vermedi·167 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
·
31 günde okudu
·
Okunma: 17 Ocak 2021 18:38
Tam bir ayda bitirdim bu kitabı. İnce bir kitap ama öylesine yoğun ki yazılanlar... her biri durup düşünmenizi gerektirebiliyor. Kitabın sonuna doğru yazarın hiç -meli, -malı cümlesi, yani zorundalık, kullanmadığını fark ettim. Kendisi de sonlara doğru bundan bahsediyor ve bu beni oldukça memnun etti. Kitaptan birçok alıntı yaptığım zaten belli oluyor, onun haricinde de birçok yerin altını çizdim. Diyeceğim şu ki, iyi ki bu kitap yazılmış ve ben iyi ki okudum.
HayatEngin Geçtan · Metis Yayınları · 20236,1bin okunma
·
76 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.