Hepimizin bildiği Adem illa Havva hikayesinin şiirsel bir kalemle ele alınmış halini okuyoruz kitapta. Tefekküre, düşünmeye ve anlamaya sevk ettiği için sevdim. Ancak fazla betimleme ve olayları trajedik ele alma kısmı beni sıktı ve yordu. Daha öz bir anlatım ile çok daha verimli olabilirmiş.