Puan vermedi·286 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ocak 2021 02:26 Gayet seydiğim okumaktan keyif aldığım bir yazardır Gülseren Budayıcıoğlu.
Bu okuduğum 3. Kitabı galiba. Ara ara beni zorlasada okuması gayet keyifliydi.
Zorlayan yonü ise şu o kadar güzel aktarıyorki duygu yoğunluğunu hisleri... okurkem düğümleniyorsunuz... Bu okuduklarınızın gerçek olduğunu bilmek ise daha da zorlaştırıyor işi.. Bırakamıyorsunuzda hem şükrederek okuyorsunuz hem de ahlanıp vahlanarak...