Dostoyevski’nin yazdığı ilk kitap özelliğini taşıyan bu bu roman gerçekten de okumaktan keyif aldığım bir kitap. Gen hasta bir kız ile yaşlı bir adamın arasında geçen mektuplardan oluşuyor. Yaşlı adamın yaptığını bir çok hayatımı veririm dediğimiz insanlar için yapamayız.