Ayşen Şahin'i twitter'dan takip ederdim. Yaptığı muhalefeti severim. Kimi zaman aşırıya kaçsa da söylediklerinin doğruluğundan mütevellit dikkatimi çekmiştir. Ancak yazar olduğunu bilmiyordum. Kitabını görünce hemen takip etmeye koyuldum. Yine sosyal medyada olduğu tarzda içerikler var kitapta. Tepkiler, isyan ve gözyaşının tanımı var. Muhalif duruşu hem sisteme, hem sistemi yönetenlere. Siz de bu yönetime karşı iseniz, içinizi biraz olsun soğutmak, sizin gibi düşünenlerin olduğunu görmek için deneyebilirsiniz.