İnsan kendi hayatındaki ‘normallerine’ ne zaman alıştı? Ne ara kaptırdık kendimizi bu kadar ‘normal’ olmaya? Ne zaman esiri olduk bizi normal olmaya iten ‘anormalliklerin’ ? Hayat bir kaostan ibaretken hayata sınırlar koyup çizgiler çizmek niye? Kitaba başlamadan önce bir aynanın karşısına oturun ve kendinize şu soruyu sorun: normal olmaya hazır mısın? Ya da diğer bir deyişle herkes gibi olmaya...