·168 syf.····Okunma: 22 Ocak 2021 00:38 Şehirlerin çirkinliğine hapsolduğumuz bu günlerde; kitapta betimlenen saf, temiz, bakir bir doğayla iç içe ve insan yaşamının temel ihtiyaçlar üzerine kurulu olduğu o daha sade, yalın dönemlerde var olmanın arzusuyla doldum. Gösterişli ormanların, yüce dağların, kabarık nehirlerin büyüsüne kapıldım.
Her şey ama her şey o kadar içime işledi ki bu kitapta; betimlenen her yerde bizzat bulunmuş, anlatılan her duyguyu birebir yaşamış gibi. Yoğun öfke, kötülüğün karşılığını bulamamasının yarattığı hayal kırıklığı ve yine öfke, acıma duygusu, isyan etme arzusu... Hepsi birbirine karıştı, üzdü, kırdı, böyle bitmeseydi dedirtti. Tam da bu haliyle, hissettirdikleri bir bütün olarak adalet duygularımı pekiştirdi.
Hep 'çocuk vicdanı' ile yaşamak dileğiyle...
"Merhaba Beyaz Gemi, ben geldim!"