10/10
·299 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 22 Ocak 2021 17:50
Uzun bir aradan sonra böyle şaşırtıcı bir olay örgüsü çok iyi geldi. Son hece bittiğinde ciğerlerimde bir ağırlıkla kapattım kitabı. Sindirmek gerek. Hem olaylar bütününe hem de parçalara tek tek bakmak gerek.Yer yer şiirsel ve felsefik noktaları da mevcuttu. "Sen olsan ne yapardın?" ve "Ne hayatlar var be (Ne hayatların yaşanma ihtimali var)" dedim gayrıihtiyari, duydum iç sesimi. Önyargıyla bildim bileli bir savaşımız vardır ama olaylar silsilesi bir kere daha önyargının ne beter bir düşman olduğunu hatırlattı. Olayların beni alıp kitaba götürüşlüğünün yanında, yazarın dili ve hiç eksik etmediği betimlemeleri de hoş detaylardı. Hepsi bir araya geldiğinde güzel bir okuma olduğunu düşünüyorum, tavsiye ederim değerli okurlar.
Edebiyat
DüşerkenTarık Tufan · Profil Kitap Yayınları · 20188,5bin okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.