İyi ile yoktur kitabından sonra bunu okumak epey zorladı beni. Evet verilen mesajlar güzel ama anlatılanlar verilen mesajlar çok uç noktada kaldı benim için, hatta fazla ütopik geldi. Özellikle din konusunda yapılan eleştiriler benim nazarımda yersiz eleştiriler olarak kaldı. Ve tabi ki alıntılar. Bir kitapta bu derece alıntı bana fazla geldi.