·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Ocak 2021 17:15 İlk defa bir ‘Milan Kundera’ kitabı okudum ve kalemine akıcılığına bayıldım. 7 bölümden oluşması her bölümde aslında farklı bir şeyden bahs ediyormuş gibi görünse de birbirine bağlı bir hikaye. Kesinlikle okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.