·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Ocak 2021 02:28 Irvin D. Yalom
Son zamanlarda okudum harika bir kitap.
Kitabın içindeki konuların çıkış noktalarını o kadar güzel anlatmış ki, okuyanın hiç zorlanmadığı bir eser olmuş.
Yazarın kendinden de bahsettiği, kendini anlatırken okuyucuyu sıkmayan aynı zamanda hastaları ile olan iletişimini açıkca belirten ve aynı zamanda okuyucuya ara ara bilgiler sunan bir eser olmuş.
Yazarın son sözüyle bitirmek en güzeli olacak:
Bu muymuş hayat? Peki o halde, bir daha!