Puan vermedi·352 syf.····Okunma: 24 Ocak 2021 13:17 Kayboluş
Alfabeden bir harf eksilse inanıyorum ki ilk olarak dilimiz, dudaklarımız buna isyan edecektir. Perec'in "e" harfini hiç kullanmadan bir roman yazması... Kimi yerlerde eksikliği çok belirgin olsa da romanın akıcılığına engel olmuş diyemem. Beni şaşırttı. Bir başka şaşırtan şey de elin oğlunun bizim coğrafyamızda oluşan edebiyat hakkındaki sağlam bilgisi. Velhasıl takdir ettim. "kayboluş" okuduğum tarza yakın olmasa da sevdim diyebilirim. Distopik roman olarak geçiyor literatürde ama bence "Veba, Körlük, Yeni Cesur Dünya" kadar bu işin girememiş.