Bir kitap düşünün ki öykü kitabı olsun içerisinde 8 adet öykü bulunsun ve bunların her birisi birbiriyle ilintili olsun ve bir ana temada birleşip, depremin oldugu ve sarı bir toz halesinin etrafı sandığı bir anda farklı farklı kesimlerden insanların neler yaptığını muazzam bir şekilde bize aktarsın ve daima hikayenin içinde kalmamızı sağlasın.
Hiç şüphesiz okunmasi gereken yerli öykü kitaplarımızdan okunması gerekenlerden!
Keyifli okumalar :)