·169 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Ocak 2021 22:20 Bir oturuşta kitabı okudum diyebilirim.Okurken çok eğlendim ve düşündüm.Bir çok kişisel gelişim kitabını okumuşluğum oldu.Ahmet beyin anlatmaya çalıştığını biraz da olsa anlıyor ve hak veriyorum.Benim için faydalı bir kitap oldu.Okumanızı tavsiye ederim.