Çok sürükleyici bir hikayesi var. Kurgusu da oldukça güzel. Tasvirler o kadar etkili ki kafanızda canlandırdığınız karakter her an kitabın içinden fırlayacakmış gibi. Bana göre eserin tek eksik tarafı çok fazla denizcilik terimi barındırmasıydı. Her ne kadar arkasında açıklayıcı sözlük olsa da, alışmak bana zor geldi.