İnsanlara kızmama imkan yoktu, çünkü insanların en kıymetlisi, en iyisi, en sevgilisi bana en büyük kötülüğü etmişti; diğerlerinden başka bir şey beklenebilir miydi? İnsanları sevmeme ve onlara tekrar yaklaşmama da imkân yoktu; çünkü en inandığım en güvendiğim insanda aldanmıştım. Başkalarına emniyet edebilir miydim ?
Sayfa 146·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
··1 alıntı·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.