Sanırım yazarın okuduğum ilk kitabı idi bu, okumaya başladığımdan itibaren bir kendine hâs sürükleyiciliği ve gerilimi vardı. Bu kitabı spoiler vermeden nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama kesinlikle okumanız gereken bir kitap zaten çabukça bitirebileceğiniz seviyede çerezlik idi.