Kitap güzel ile orta arasında hani okurken eğlenirsiniz ya, ama bence kitap orta şahsen belirli kısımlarında kitaptaki baş karakter kızın (spoiler olmasın diye söylemiyorum he) kendimce saçma bulduğum anları olsa da. Belirli kısımlarda çok eğlendiğim bir kitaptı.
Yazarın bir diğer okuduğum kitabıda bu idi. Severek okumuştum, tomie ile buluşmayı çok isterdim keşke..
Konusu ve özgün içerikli yazdığını bildiğimden yine severek okuduğum bir junji ito'nun kitabı idi.