nehir collects

nehir collects
@nehircollects
Sıradan bir insanım sadece kitapları seviyorum ve farkımın bu olduğunu düşünüyorum..
Şuan küfretmek istemiyorum ama ergen kullanıcılar yetmezmiş gibi taciz yapan ve sapık hesaplarda artmaya başladı. Utanmadan iletiler paylaşmaya ve her gün taciz içerikli mesajlar göndermeye devam ediyorlar! Belki de çıplak fotoğrafını attığı kişi daha bi çocuktur! Üstelik böyle bir uygulamada görmek istediklerimiz bunlar değil kesinlikle... https://1000kitap.com/Rumeysaeengn mesela daha demin bu hesaba denk geldim. Bildirirseniz çok sevinirim. Umarım 1k yöneticileri kullanıcı kazanıyorum diye sevinmektense düzgün bir uygulama olarak kalmak ister. Teşekkürler... Not: Sayfa kaldırılmış, bildiren herkese ve ne kadar böyle şeylerin devam etmesine izin verse 1k'ya teşekkür ediyorum. İnşallah bir gün herkes bir şeylerin farkına varacak ve güzel bir "kitap" uygulaması olacağız :)
nehir collects
Ama biliyorum böyle saçma şeyler için hesap açıyorlar,ne kadar saçma bu uygulama bookstagram gibi bir sey oysa..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şuan küfretmek istemiyorum ama ergen kullanıcılar yetmezmiş gibi taciz yapan ve sapık hesaplarda artmaya başladı. Utanmadan iletiler paylaşmaya ve her gün taciz içerikli mesajlar göndermeye devam ediyorlar! Belki de çıplak fotoğrafını attığı kişi daha bi çocuktur! Üstelik böyle bir uygulamada görmek istediklerimiz bunlar değil kesinlikle... https://1000kitap.com/Rumeysaeengn mesela daha demin bu hesaba denk geldim. Bildirirseniz çok sevinirim. Umarım 1k yöneticileri kullanıcı kazanıyorum diye sevinmektense düzgün bir uygulama olarak kalmak ister. Teşekkürler... Not: Sayfa kaldırılmış, bildiren herkese ve ne kadar böyle şeylerin devam etmesine izin verse 1k'ya teşekkür ediyorum. İnşallah bir gün herkes bir şeylerin farkına varacak ve güzel bir "kitap" uygulaması olacağız :)
nehir collects
Ben daha hiç böyle bir sayfaya denk gelmedim şükür sjwmskwkms
Uzumaki orjinal seri incelemesi
3/10
·208 syf.··
2020 4. kitabı
Uzumaki benim benim tahammül sınırlarımı daha da daraltan özgün bir saçmalığa sahip.Yutupta kume bakıyorum herkes bu manga serisini övüyor.O kadar beklentiye girdim,sonunda araştırmaya karar verdim. Konusu ilginçti,korku türündeydi,tüm bunlar benim merakımı daha da alevlendirdi.Gidip satın almaya karar verdim,ama "dur" dedim,ne olduğu belli olmaz.Bunun pdf'ni indirip okuyayım,belki kötüdür parama yazık olmasın.Bin bir güçlükle türkçe zip dosyasını buldum bir şekilde okumaya başladım.1-2 ay önce okuyup bitirdiğimi hatırlıyorum.Detayları pek aklımda kalmamış,bu ön bilgimi dikkate alın lütfen. Şimdi incelemeye başlayalım. 1.Teknik bilgi: Bu manga tam 20 yıllık ve çizgi roman gibi soldan sağa okunuyor.Orjinal 20 bölüm,artı yaklaşık 10 bölüm olması lazım.Bölüm sayısını pek hatırlamıyorum. Ben 20 bölümü okudum.Çizimleri şahane. 2.Manga içeriği: a) Konusu:bir kasaba var ve qarip olaylar yaşanıyor. b)Korkunun kaynağı sarmallar (Vhuu) Şimdi korku türü dediyimiz şey,sona doğru gerilim dozajının arttığı bir senaryoyla ortaya çıkar. Bir okuru korkutmak istiyorsan mantıklı olmak zorundasın,çünkü genelde korku türü kitaplarda fantastik öğe var.Okura bunu gerçekmiş gibi lanse ettirmek için,hikayedeki karakterlerin buna ve başka şeye göre ruh hallerini okuyucuya yansıtmaktır.İşip püf noktası bu.Sonra anlatımla bu kuvvetlendirilir ki mangada buna gerek yok,çünkü görseller var.Zaten mangaka bu konuda çok başarılı zaten. Mangada öyrencilerin öyretmenleri salyangoz oluyor.Buna tepki bile vermiyorlar.Öyle fantastik şeyler oluyor ki kasabalıar ne tepki veriyor ne birşey.Tamam bunu geçtim,sarmallar yavaş yavaş halkı kontrol etmeye başlamadan önce biri bir polis çağırsın,bir uzman çağırsın ama yok.O ortamda yaşanabilecek en saçma karakter hareketleriyle baş başa bırakılınca insan
Edebiyat
Uzumaki 1. CiltJunji İto · Gerekli Şeyler Yayıncılık · 20171,743 okunma
Hakan isimli okura yanıt verildi
nehir collects
Yazınızı okudum zaten kesinlikle herkes aynı fikirde olacak değil buna hak verdiğim gibi görüşünüze de saygı duyuyorum ben şahsen korku içeriğini özgün bir konudan yararlanarak yansıttığı için 2 puanı vermeniz tuhaf geldiği için yazmıştım.
Uzumaki orjinal seri incelemesi
3/10
·208 syf.··
2020 4. kitabı
Uzumaki benim benim tahammül sınırlarımı daha da daraltan özgün bir saçmalığa sahip.Yutupta kume bakıyorum herkes bu manga serisini övüyor.O kadar beklentiye girdim,sonunda araştırmaya karar verdim. Konusu ilginçti,korku türündeydi,tüm bunlar benim merakımı daha da alevlendirdi.Gidip satın almaya karar verdim,ama "dur" dedim,ne olduğu belli olmaz.Bunun pdf'ni indirip okuyayım,belki kötüdür parama yazık olmasın.Bin bir güçlükle türkçe zip dosyasını buldum bir şekilde okumaya başladım.1-2 ay önce okuyup bitirdiğimi hatırlıyorum.Detayları pek aklımda kalmamış,bu ön bilgimi dikkate alın lütfen. Şimdi incelemeye başlayalım. 1.Teknik bilgi: Bu manga tam 20 yıllık ve çizgi roman gibi soldan sağa okunuyor.Orjinal 20 bölüm,artı yaklaşık 10 bölüm olması lazım.Bölüm sayısını pek hatırlamıyorum. Ben 20 bölümü okudum.Çizimleri şahane. 2.Manga içeriği: a) Konusu:bir kasaba var ve qarip olaylar yaşanıyor. b)Korkunun kaynağı sarmallar (Vhuu) Şimdi korku türü dediyimiz şey,sona doğru gerilim dozajının arttığı bir senaryoyla ortaya çıkar. Bir okuru korkutmak istiyorsan mantıklı olmak zorundasın,çünkü genelde korku türü kitaplarda fantastik öğe var.Okura bunu gerçekmiş gibi lanse ettirmek için,hikayedeki karakterlerin buna ve başka şeye göre ruh hallerini okuyucuya yansıtmaktır.İşip püf noktası bu.Sonra anlatımla bu kuvvetlendirilir ki mangada buna gerek yok,çünkü görseller var.Zaten mangaka bu konuda çok başarılı zaten. Mangada öyrencilerin öyretmenleri salyangoz oluyor.Buna tepki bile vermiyorlar.Öyle fantastik şeyler oluyor ki kasabalıar ne tepki veriyor ne birşey.Tamam bunu geçtim,sarmallar yavaş yavaş halkı kontrol etmeye başlamadan önce biri bir polis çağırsın,bir uzman çağırsın ama yok.O ortamda yaşanabilecek en saçma karakter hareketleriyle baş başa bırakılınca insan
Edebiyat
Uzumaki 1. CiltJunji İto · Gerekli Şeyler Yayıncılık · 20171,743 okunma
Hakan isimli okura yanıt verildi
nehir collects
Birde kusuruma bakmaz iseniz yutupta yazilmiyor o youtube'da