Birçok hikaye barındıran güzel bir eserdi.Bu hikâyeler de kendi hikayelerimizi bulmamız çok olası.Kendimizden bir şeyler bulabileceğimiz bu eserde en önemli şeyin masumca çıkarsız sevmek olduğunu düşünüyordum. Ama hayır aşk masumluk değildi aşk çıkarsız sevmekte değildi. Aşkın bunlarla hicbir alakası olmadığını anlatmaya çalışıyordu yazar.Sonuna geldiğimde üzüldüm diyebilirim. Çünkü akıcı bir eserdi.Her hikâyede başka biri olmanızı ve garip bir şekilde hiç yabancı olmadığınızı size gösteriyor.