Çok büyük bir kısmı Üstadın otobiyografisi, küçük bir bölümü ise Abdülhakim Arvasi'nin methiyesi :). Necip Fazıl Kısakürek'in okuduğum ilk kitabı ve herkese de okumaya bu kitapla başlamasını tavsiye ediyorum. İnternette görmediğim bir sürü bilgi bu kitapta ayrıntı olarak verilmiş. İyi okumalar.