·368 syf.····Okunma: 31 Aralık 2020 23:32 Bu kitapta iki insanın aşkını değil de birbirlerine olan nefretini, nasıl bunun aşka dönüştüğünü ve bunu kabullenme süreçlerini okuyoruz. Sonda kavuşmaları çok kısa anlatılmış hatta. Jane Austen'in upuzun devrik cümlelerini bir kaç kere okumak zorunda kalsam da keyifli, güzel ilerleyen, merak ettiren bir kitaptı. Bence toxic ilişki sahipleri ve platonikler mutlaka kendilerinden birkaç bir şey bulurlar.