·208 syf.····Okunma: 17 Ocak 2021 23:01 Bence gayet iyi bir kitap. Kitapta itfaiyeciler artık yanan evleri söndürmüyor da onun yerine kitap okuyan insanların evlerini içinde kitaplarla beraber yakıyorlar. Bunun sebebiyse insanların zamanla yararlı kitap yerine sadece cinsel içerikli kitaplara yönelmesi ve toplumda artık sadece bu tür kitapların okunmasıyla hükümetin kitap okumayı yasaklaması. Biz de bir itfaiyecinin nasıl bir isyankara dönüştüğünü okuyoruz. Yakın gelecekte gerçekleşir mi bilmem. Umarım gerçekleşmez. Ama bugünden, insanların davranışlarından, hayatın gerçeklerinden çok güzek cümleler yakalanan bir kitap. Mutlaka okunmalı.