·120 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Şubat 2021 16:29 Kitabı okudum ve bitirdim. Kitabı beğendim ve sizede tavsiye ederim. Kitabın bazı yerleri beni duygulandırdı, mesela 79.sayfadaki şu bölüm; "Ginger arabanın arkasında yatıyordu ve kafası da dışarı sarmıştı. Zavallı arkadaşım! Sonunda acılardan kurtulmuştu." İşte bu bölüm beni çok duygulandırdı, yani Siyah İnci'nin arkadaşının ölmesi. Tabi mutlu yerleride vardı bu kitabın. Kitabı okurken çok eğlendim, mesela kendimi bir anda kitabın içinde buldum, kendimi atların yerine koydum. Bir atın duygularını anlatan bir kitap okumak benim için eğlenceli ve güzel bir deneyimdi.