Puan vermedi·344 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Şubat 2021 22:41 Kitabın dili sade ve akıcı. Hani deriz ya acaba hayatımız bir roman olsa nasıl olur? O tadı verdi bana, olaylar sıradan. Bitince diyorsunuz ki çok da bir esprisi yokmuş, hayatım roman olacak da ne olacak? Böyle değişik bir duygu.