Keşke insanları bir kalıba sokmaya çalışmasak. Olduğu gibi kabul etsek. Hayallerine saygı göstersek. Bunu bu kitapta çok iyi öğrendim. Gecenin bu saati ve ben Martin eden intihar ettiği için ağlıyorum. Üzücü olan ise bu kitabın otobiyografi olması. Yazarın bunları yaşamış olması. Çok üzücü...