·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Şubat 2021 23:16 Gözyaşları içinde bitirmem çok olasıydı. Tarihin gerçekten de tekerrürden ibaret olduğunu gözler önüne seren, olaylara tanıklık eden farklı mevkiden insanların görüşünü barındıran etkileyici bir kitap. Yıllar önce de devlet, toplumun çok büyük bir çoğunluğunu oluşturan gençlerin fikirlerini, çözüm arayışlarını ve direnişlerini yok sayarak; silah gücünü ve hukuku siyasetle yönetmeye kalkmak gibi günümüzde de tekrarlanan büyük bir hataya düşmüş. Bağımsızlık ve özgürlük davalarının gençleri öldürerek, hapsederek ve gençlere işkence yaparak kapanamayacağını 40 yıl sonra bile Deniz Gezmiş adını anarak bu kitabı okumamız gayet net bir şekilde gösteriyor. Tavsiye ederim.