Puan vermedi·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Şubat 2021 00:08 Bu kitap bir çok kere karşıma çıktı ve alıp okuma ihtiyacı duydum.Kitap çok güzel sosyal mesajlar veriyor.Siyahilerin yaşadığı ayrımcılığı ve ırkçılığı konu ediniyor.Bir çocuğun gözünden anlatılıyor tüm hikaye.Ve ebeveynlerin yaşadığı tüm olayların, benimsenilen düşüncelerin çocukların hayatında ne kadar büyük bir etkiye sahip olduğu da anlatılmak istenenler arasında.Kitabın dili açıktı fakat karakterleri,betimlemeleri çok fazlaydı.Bu kimdi dediğim çok oldu.Baştan sona dikkat ile okunması gerekiyor.Beni biraz yordu fakat beğendim.