Kitaba ilk başladığımda acaba çok mu pesimistik bir kitap diye çekinmedim değil. Ama inanın öyle değil. Kitap ilerledikçe hayata dair ne kadar pozitif şeyler varsa onlara tanık oluyorsunuz ve özellikle romanın baş kahramanın başarısız intihar vakasından sonra Dr. IGOR un kendisine verdiği kötü haberin ardından yaşama tutunma çabalarını görüyorsunuz. Hele ki kitabın bir sonu var ki vay be dedirtiyor okuyucuya. Spoiler olmaması adına sonu ile ilgili detayları vermeyeceğim ancak bu kitaba ilk etapta önyargıyla bakmayın ve mutlaka okuyun pişman olmayacaksınız Hayat her yeni gün mucizelere gebe...