@fayayinlari 'ından harika mı harikaa bir çocuk kitabı okudum,benden sonra da kızım ve oğlum okudu.Biz çok severek okuduk,eğitici ve çok faydalı bilgiler edindik. Hem eğlendik hem birşeyler öğrendik. Görsel olarakta çok başarılı resimleri çok beğendim. Açıkcası böyle güzel görselleri olan çocuk kitaplarını okumayı seviyorum Çok başarılı buldum daha nediyim haydin alın okuyun,okutturun sizde bayılacaksınız bu kitaba. Bay VirüsNazan Demir