-Nereye gideceksin? -Bilmiyorum. -İyi...Bilmemek en iyisi.
Sayfa 109 - Dergâh Yayınları·Kitabı okudu
·1 alıntı·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.