·510 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Şubat 2021 21:47 Yine harikulade bir kitap okumanın mutluluğu içerisindeyim. Bir hikaye bu kadar mı güzel tarihten bir yere oturtularak anlatılır, karakterlerle okurun bu kadar mı empati kurması sağlanır? Kesinlikle okunmasını tavsiye ederim. Ütopik olayların yaşandığı keyifli bir kitap. Spoiler vermeyeceğim diye canım çıktı:)