·576 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Şubat 2021 04:16 Şu zamana okuduğum ve en zorlandığım kitap diyebilirim. Ve her müslümanın okuması gerektiğini düşünüyorum. Böyle bir eseri o zamanda yazıp ve bu zamana kadar gizli kalması şaheser bir durum. İslam hukukun gerçek yüzünü anlatması aslında nasıl yaşamamız gerektiğini ve kim olduğumuzu hatırlatıyor. Kitabı biraz yavaş ve gecikmeli şekilde okudum. Ara sıra açıp başlık başlık
okunacak bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Üstad'ın eline sağlık. Mekanı cennet olsun.